duminică, 9 mai 2010

Smart is the new sexy! It all started with the Big Bang!

Dedic acest entry unui serial care m-a atins urât de tot şi pe care l-aş mai vedea over&over.
Da, despre Big Bang Theory vorbesc aici, despre serialul pe care am refuzat să îl văd la început, deşi mulţi dintre voi mi l-aţi recomandat, despre serialul cu episoade interesante, la care pur şi simplu nu te poţi opri din râs.




Pentru teoriile absolut geniale şi pentru replicile extrem de bine gândite, pentru actorii care îşi intră foarte bine în personaj şi pentru că pun pariu că nu aţi auzit încă de/nu ştiţi să jucaţi rock, papper, scissors, lizard, spock recomand şi eu mai departe BIg Bang THeory, pentru că merită.


p.s. Mă gândesc de ce să ma apuc în continuare: Dexter, How I met Your mother, CSI Miami sau Scrubs! (big dilema!)

10 comentarii:

  1. heroes si that 70s show

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma uit la how i met your mother. "It's going to be le-gen-da-ry!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Cineva din facultate care e prea plictisit si nu-si da numele muhaha9 mai 2010 la 14:45

    iti recomand sa te uiti la scrubs, MASH, how i met your mother, the prince of bel air, friends, 3rd rock from the sun (sau ceva de genul asta) si csi miami

    RăspundețiȘtergere
  4. Recomand:
    How I met your mother
    Joey
    The war at home

    They are all legen - wait for for it....wait for it...DARY!! Bazinka! ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Uita-te la House,in caz ca nu l-ai vazut deja:D
    Sau CSI Miami...sau Harper's Island:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dexter, primele 2 sezoane,
    how I met you mother e genial,
    flashforward
    house

    RăspundețiȘtergere
  7. eu zic sa te uiti la Greek :D ca House MD stiu ca nu te atrage :P

    RăspundețiȘtergere
  8. ah,da.Flashforward e ok:D

    RăspundețiȘtergere
  9. nici n-ai luat in considerare ce ti am recomandat eu :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc tuturor pentru recomandari, le voi lua in considerare! Evident, nu ma pot uita la toate in acelasi timp.

    Plus ca, intre timp, o sa mai apara cateva episoade din Big Bang Theory! Oh, the glory!

    RăspundețiȘtergere