miercuri, 19 mai 2010

A room for 8 months

(asta pentru că am promis că vor urma şi poze)

A început cu un şoc mare. Apoi şocul s-a transformat în ambiţie, iar satisfacţia a luat locul în final.

Cu mult diluant şi vopsea, cu lavabilă şi cu pensule, cu puţină imaginaţie şi ceva ajutor, am reuşit să transform camera despre care vorbeam în posturile trecute.








Pun pariu că nu ştiţi TEOREMA SEDUCŢIEI! (mulţumesc Kişpi), app mi-a picat la examen.



Stimabilul, my almost friend, robinetul



Cam aşa arată filmul meu



La loc de cinste în camera mea, marea dilemă: Când şi de ce am făcut asta??




Orice ar fi, eu nu uit să le pun apă florilor!




Mai am 4 săptâmâni de stat în camera asta şi brusc, devin puţin trista.

3 comentarii:

  1. Lasa ca te intorci :D...poate ai noroc de aceeasi camera :X

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place ca ai facut o curatenie exemplara inainte sa faci pozele astea :)) sa stii ca si noi am realizat cu tristete ca mai e putin si vine vacanta si tre sa ne mutam inapoi acasa, dar macar noi stim ca dupa ne intoarcem in acelasi loc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. acum realizez ca aia e cravata furata din magura.. hm.. parca din magura, nu mai stiu exact, stiu doar ca e a mea! vezi ca ai promis ca mi o dai inapoi in vacanta :D

    RăspundețiȘtergere