miercuri, 6 octombrie 2010

Camera de 5 stele

Da, domnule, ma numar printre putinii care stau la camin intr-o camera de 5 stele. Si nu sunt deloc ironica cand spun asta. Am avut din nou emotii atunci cand mi-am ales camera (Note: Evident, nu ne-au mai fost date aceleasi camere ca doar dee! sa se bucure si altii de ce am lasat eu in camera veche!, cu placere!) dar se pare ca norocul a fost de partea mea.





Dupa cum se poate observa si din poza, camera mea este de 5 stele si fiecare stea isi are locul binemeritat. Si o sa explic acum pentru ce e fiecare stea pentru ca simt ca nu prea sunt crezuta:

1. Pentru vizitele primite de la persoanje gingase care ma incanta cu a lor prezenta. Ma refer aici nu la gandacii care vin pe sub usa ci la noii mei prieteni care ma viziteaza pe geam (aka gandacii care stau in pomii din fata geamului).

2. Pentru faptul ca vara o sa fie bine si nu o sa ma mai stresez cu deschisul geamului, asta pentru ca, evident, unele geamuri "lipsesc cu desavarsire".

3. Pentru priza de langa patul meu care se cere reparata.

4. Pentru patul care scartaie din toate incheieturile.

5. Pentru cablul de internet care este pus pentru decor.

Sper ca am lamurit inca de la inceput ca am fost, sunt si probabil voi fi extrem de norocoasa in ceea ce priveste camerele de camin.

In caz ca va gandeati ca poate nu o sa fac sport, nu este nicio problema, dat fiind faptul ca stau la etajul 3. Ba mai mult, toaletele normale sunt doar la etajul 1, ceea ce inseamna ca nu o sa duc lipsa de coborat si urcat scari.

In rest toate bune si frumoase, mi-am cumparat un cactus asa cum am promis, pe care l-am botezat Denis Ghimpe. Multumesc tuturor celor care au contribuit cu idei. (si nu, pe Google nu exista "nume pentru cactusi")Ideea este ca il voi iubi si voi avea grija de el si nu voi uita sa ii pun apa. Si oricum si daca voi uita sa fac asta, este mai rezistent si o sa ma anunte cand are nevoie de apa.





In alta ordine de idei, acum nu inghet deloc, deloc in camera si nu simt nevoia sa merg acasa!

Pam_pam :(

2 comentarii:

  1. 1.macar ai stelute ma:)).
    2.I-ai spus si Ghimpe pana la urma:D.
    3.Uite si sombrero ala:(( >:P.
    4.Tu chiar ai talent :P.
    5. (*)

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuia sa pui poza in care Denis avea palaria pe cap, honey ;) e mult mai potrivita pentru spiritul rebel al domnului Ghimpe.

    RăspundețiȘtergere