marți, 26 octombrie 2010

10 lucruri care iti spun ca stai in Leu

1. Ai depasit cel putin 1 data limitarea de 30gb la net (Blame it on uploading!)
2. Ai mers in Jeg cel putin o data la bere, cafea, suc, meci si ai stat cel putin 1 data pana in zori.
3. Ai injurat poarta de la intrarea in campus de tz! ori, unde tz=numarul de intrari/iesiri din campus.
4. Te-ai obisnuit cu semaforul dubios de la camin spre metrou si acum stii cand poti sa traversezi pe rosu.
5. Ai ramas de cateva ori fara apa calda si acum razi cu pofta la gluma: "Ce este mai rece decat apa rece? R: Apa calda din Leu/Regie." (multumesc Laura)
6. Ai cobarat cel putin 1 data la Piata Leu si ai traversat strada neregulamentar, printre masini.
7. Ai fost trezit de cel putin 1 data de catre cineva care a sunat a interfon si te-a rugat sa ii deschizi.
8. Te-ai trezit cu gandaci in pat/pe laptop sau ai gasit gandaci in cantitati industriale la tine in camera.
9. Ai facut cel putin un chef la foisor.
10. S-au luat vecinii tai cel putin o data de tine pentru ca ai facit galagie pe palier.

p.s. Da, nu am apa calda, again!

4 comentarii:

  1. trebuie sa te corectez la subpunctul 5.raspunsul e apa calda din regie/leu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, multumesc. Eram prea preocupata de apa rece

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe, eu am apa calda zilnic si am baie in camera. sunt boier! lauda-m-as! :d

    RăspundețiȘtergere
  4. What's up colleagues, fastidious article and nice urging commented here, I am truly enjoying by these.

    Also visit my weblog :: Zahngold Wert

    RăspundețiȘtergere