miercuri, 9 iunie 2010

The place that rocks

Când mă gândesc la "The place that rocks" mă gândesc involuntar la locul unde este deschis non-stop, este mereu, mereu plin de studenţi, unde primăvara şi toamna sunt mese pe terasă, unde este absolut plin atunci când sunt meciuri, unde meniurile sunt haioase iar berea este ieftină, unde wireless-ul nu prea merge, unde toaleta este mult mai faină decât cea de la cămin...iar lista ar putea continua la nesfârşit.

Note to self: WHAT HAPPENS IN JEG, STAYS IN JEG!

The place that rocks este clădirea drăguţă de lângă cămin, numită mai mult sau mai puţin sugestiv "La jeg", unde prezenţa ta acolo este motivată de absolut orice. Fie că am mers să sărbătorim că am trecut sau am scăpat de un examen, să ne sărbătorim ziua de naştere sau onomoastica, să ne destindem înainte de un examen, să vizionăm un meci şi să îl trăim cu o intensitate nemaiîntălnită (da, se poate!), fie că am adormit la propriu cu capul pe masă, am mâncat mii de pungi de seminţe, am băut mii de beri, cafele şi sucuri, am folosit wireless-ul, am făcut promisiuni, am glumit, ne-am ameţit sau am reuşit să fim singurii din Jeg la ora 5, bucurându-ne de atmosfera aia tinerească şi veselă, fie că ne-am întâlnit să depănăm amintiri sau să discutăm de afaceri, Jeg o să rămână locul pe care pur şi simplu nu îl poţi refuza.


Şi spun asta pentru că sunt sigură că nu o să mai găsesc un loc care să îmi placă atât de mult ca Jeg-ul.

O să-mi lipsească.


Dar înainte să plec de aici, voi merge să prind un răsărit pe terasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu