miercuri, 6 ianuarie 2010

as putea spune "dor"

Acum, intoarsa in universul meu bucurestean, pot spune, cu multa sinceritate ca imi este dor. Nu pot spune ca e neaparat dor intens ci o stare de dor.
Pentru ca poate doar la o distanta considerabila si intr-un cu totul alt ambient iti dai seama de lucrurile valoroase.
Acestea fiind spuse, imi este dor si imi lipsesc:

persoanele dragi, lucrurile spontane, planurile fara niciun fundament, prietenii de o viata, privirile pe furis, imbratisarile calde, zambetele, galagia celor dragi, plimbarile prin ninsoare sau prin ploaie, amintirile pe care le depanam mereu, lucrurile de care mereu ne amuzam, caldura de acasa, oamenii cu care pot vorbi ore intregi, oamenii cu care se poate bea o bere, drumul care ne duce mereu la destinatie, chefurile frumos organizate, muzica noastra, melodiile noastre, traditiile, oamenii de care pur si simplu nu ma pot satura....


Este doar un singur loc unde gasesc toate astea si un singur loc in care ma simt, cu adevarat, bine ...


... acasa

4 comentarii:

  1. ce frumos, si nu uita de our "nitzisoru moments" :D

    RăspundețiȘtergere
  2. persoane dragi..prietenii de o viata..plimbarile prin ninsoare sau prin ploaie..melodiile noastre...

    si altele!
    mi-e dor de tine..

    RăspundețiȘtergere
  3. normal ca nu o sa uit, asta pentru ca o sa imi aduc aminte mereu de lucrurile importante. si hei! o sa ma intorc si acasa si o sa ne reluam traditiile.
    pana atunci ... mi-e dor si mie! da asa tare de tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. uite ca ti-am dedicat si o postare :) sa intri o tura ..and it's your turn now:D

    te pupa luciaaaa!!!

    RăspundețiȘtergere