miercuri, 13 ianuarie 2010

Adios, Adam, hope to see you never!

Probabil ca multi se intreaba cine este acest personaj numit "Adam".
De foarte multe ori am citit la statusurile grupului select FMI "adam X(", "mori adam" sau alte expresii care denota supararea si furia in legatura cu acest personaj. Ca totul sa fie mai frumos, evident, 70% din conversatiile dintre minunatii, talentatii si oarecum ciudatii studenti la facultatea de informatica contin cuvantul "Adam" sau alte cuvinte referitoare la acesta.
Si uite cum acest personaj de-a dreptul infiorator a devenit un fel de legenda pentru noi, studentii din anul I.
What makes him so special? Asta nu as putea spune asa usor, probabil:
pentru ca este a bagat spaima in noi inca din prima ora
pentru ca nu este altceva mai important pentru el decat un algoritm eficient
pentru ca la "overused phrase" s-ar incadra O(n) (citit o dă n) sau nlogn
pentru ca iubeste dischetele
pentru ca Knuth si Cormen sunt prietenii lui fideli, singurii care ii sunt alaturi la bine si la rau
pentru ca poate sa scrie foarte mic ( a se vedea foile de la seminar)
pentru ca face glume pe care numai el le intelege
pentru ca nu intelegem ce vrea de la noi
pentru ca are cele mai ambigue formulari de probleme
pentru ca atunci cand crezi ca ai rezolvat o problema, cu siguranta nu ai rezolvat-o conform principiilor domnului Adam
pentru ca la algoritmi, fiecare problema rezolvata are cel putin 3 variante de rezolvare
pentru ca ne da cele mai nasoale proiecte
De ce? Because Knuth says so!!
si pentru ca toti cei care il cunosc inteleg ce vreau sa zic.


Asa ca, dragii mei, bucurati-va pentru ca astazi am avut ultima tangenta cu Adam!
(am reusit sa imi fac singurica proiectul, a mers, am scapat cu bine, sa nu fiu rea si sa nu spun ca am avut totusi cat de cat ceva de invatat de pe urma laboratoarelor cu Adam)

Asa ca, desi o sa ne fie dor sa ne plangem de el,
ADIOS ADAM, HOPE TO SEE YOU NEVER!
P.s. Daca facem baze de date tot cu Adam, eu merg la litere!!!

13 comentarii:

  1. Nu inteleg ce va streseaza atat omu asta... este chiar ok tipu. unu din putinii profi care chiar incearca sa te invete (pana acu el si dragulici). nu m-am spetit prea mult pt materia lui si cu toate astea am luat note maxime atat in "testul" de la laborator (care sa fim seriosi...vneai cu pb d-acasa nici nu te punea sa ii faci modificari) cat si la proiect (care in mod normal lua cam 1-2 zile in vacanta de craciun. mie mi-a luat 2-3 ore pt k am reusit sa sparg un java applet:P). Deci per total e ok omu. E bosorog ce vrei...normal k face glume doar pt el:P

    Un anonim din 131

    RăspundețiȘtergere
  2. of of of, ce rea esti:)) bun finalul:))
    hai ca pana la urma s-a rezolvat. nu-ti mai bate capul atata;;) el e om bun in sinea lui, nu cred ca ti-a facut vreun rau punandu-te la treaba.
    >:D< don't forget about your dreams!

    RăspundețiȘtergere
  3. @anonim: daca ar fi sa ma iau dupa notele pe care mi le-a dat la test (mi-am pierdut ceva timp incercand sa rezolv problemele alea) si proiect (mi-am pierdut 1 zi), da, ar fi un om foarte ok. insa eu am ceva cu atitudinea lui, cu faptul ca nu accepta si alte rezolvari decat cele despre care a citit si cu felul cum ne priveste de sus ori de cate ori intrebam ceva.
    dar, tot raul spre bine, adica am invatat ceva de pe urma laboratorului, insa asta nu il face pe Adam mai placut.
    cat despre dragulici, i have to agree with you, tot respectul pentru el!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lasa pisi/pitzi , no sweat. O sa intalnesti si alti profi naspa (e.g. Cazanescu in anu doi, poate Volintiru...)

    RăspundețiȘtergere
  5. lol... ce drame aveti si voi astia de anul I... bine spunea cel de mai sus... pai sa vedeti materii si hal de profi sau laboranti mai incolo. Volintiru e tatal lor, Cazanescu nu mai zic. SI ALTII! de-abia ati facut un semestru, n-ati intrat nici in sesiune si gata, va dati atotstiutori in ceea ce ii priveste pe profi. si pana la urma, big deal, v-a pus la treaba... noua ni se zicea mereu in anul I "pai daca acum nu invatati ca sunteti anul I si nu aveti alte griji, d'apai mai incolo..." si asa a fost :| deh, e un soc cand vii de la un liceu din provincie la facultate de stat din mijlocul Bucurestiului. ce sa iti urez, succes la Litere! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred ca s-a plans nimeni de faptul ca am fost pusi la treaba sau ca ni se cere sa invatam. cat despre faptul ca vor urma si alti profi si alte materii nasoale, asta nu am de unde sa stiu. eu am scris despre ce am experimentat pana acum, fara sa fac drame sau altceva.
    iti multumesc pentru urare!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow...la un comentariu precum cel anterior as fi raspuns muult mai diferit decat tine..ce pot sa spun..tu esti mai..amabila :))

    RăspundețiȘtergere
  8. da, stiu ca ai fi raspuns altfel. (stiu ca tie nu iti place atunci cand cineva nu se semneaza :P)
    insa pe mine la liceul ala din provincie la care am fost m-au invatat ca trebuie sa respect parerile altora. asta am si facut.
    pentru ca pana la urma asta este blogul meu si prin urmare contine parerea mea, frustrarile mele, dramele mele sau cum vrea sa le numeasca fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  9. De acord cu Anonim1: stai sa-l vezi pe Cazanescu!

    Pentru Anonim2: ease up! Sau mai bine scoate-ti batul! Nu se da nimeni "atotstiutor". Postul asta reprezinta o simpla nemultumire (doar) in legatura cu metodele domnului Adam si cu siguranta nu a fost cu intentia de a jigni pe cineva.

    RăspundețiȘtergere
  10. Un anonim din 132 (ghici cine)13 ianuarie 2010 la 10:00

    :) Grupul studentilor "oarecum ciudati" din FeMeI (adica io) ii ureaza domnului Adam, ramas bun, multe reusite in viata si speram ca ascensiunea lui in viitoarea cariera, de Stand-Up Comedy, sa fie la fel de rapida precum un O(n) (stiti voi cum se citeste).

    RăspundețiȘtergere
  11. i give up si chiar nu stiu cine :-?? stand-up comedy??:))
    daca lui Cazanescu i se face atata reclama, cu siguranta voi face tot posibilul sa ajung in anul 2 sa il cunosc personal (si bineinteles sa ii dedic un entry)

    RăspundețiȘtergere
  12. Alt anonim (Leif)13 ianuarie 2010 la 10:10

    Am impresia ca ii vei dedica intregul tau blog pe o perioada de 365 de zile :)).

    RăspundețiȘtergere
  13. trebuie sa fie o persoana intr-adevar speciala ca sa ii dedic mai mult de un entry :p

    RăspundețiȘtergere